Otkrijte nove horizonte

Kodiaq

Već od
22200 €
  Od 139 g/km Od 4.7 l/100km
Konfigurator
dynuploaded01-23-2018_025801_44049.pdf
dynuploaded03-27-2018_101602_69798.pdf
Napomena: Cene su u EUR. Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti. U cenu vozila je uračunata carina, carinske dažbine, svi zavisni troškovi i PDV, do skladišta prodavca. Nije uračunata dodatna oprema. Doplata za metalik boju je 504 EUR.
dynuploaded10-30-2017_100051_77758.pdf
dynuploaded03-21-2018_033416_49572.pdf
dynuploaded03-21-2018_033422_96377.pdf
dynuploaded03-21-2018_033430_48921.pdf
dynuploaded03-21-2018_033441_66008.pdf
dynuploaded03-22-2018_011548_11598.pdf

Razlozi Zašto

Prostranost

Sedam sedišta i najveći prtljažnik u klasi su najupečatljiviji atributi u prostranoj unutrašnjosti.

Podrazumeva se da postoji dovoljno prostora kako za putnike na prednjim, tako i na zadnjim sedištima.

Sigurnost

ŠKODA KODIAQ uvodi niz bezbednosnih sistema i opcija u srednji segment SUV vozila, koji su bili rezervisani samo za premium vozila.

Široka upotreba čelika velike snage doprinosi bezbednosti svojih putnika.

Komfort

Pored odličnog kvaliteta materijala i zavidne zvučne izolacije, možete se prepustiti praktičnim gedžetima kao što su grejanje volana i virtuelna pedala za otvaranje i zatvaranje vrata prtljažnika. Šta više, sve kontrole su intuitivno postavljeni da budu na dohvat ruke.

Off - road

Od velikog SUV-a se s pravom očekuje da bude vozilo za velike poduhvate. Pametan pogon na svim točkovima i visok klirens su idealni za off-road avanturu. Off-road režim može da se izabere na dodir dugmeta (opciono za verzije sa pogonom na sva četiri točka u kombinaciji sa Driving Mode Select).

Connectivity

Povezanost novog KODIAQ-a sa mnoštvom mobilnih uređaja i aplikacija je "top-drawer". ŠKODA Connect je potpuno nova opcija u povezanosti ŠKODA vozila. Sve informacije se prenose na 6.5 "ili 8" stakleni displej.

Tehnologije

POTPUNA KONEKTOVANOST

Škoda Kodiaq uspostavlja novu vezu između mobilnih uređaja i vozila, omogućavajući daljinsko upravljanje njim.

Motori

1,4 TSI 92 kW/125 ks 6G

Ovaj popularni benzinski motor nudi nisku potrošnju goriva i ima odlične performanse u dugim i čestim putovanjima.

1,4 TSI 110 kW/150 ks DSG

Ovaj popularni benzinski motor nudi nisku potrošnju goriva i ima odlične performanse u dugim i čestim putovanjima.

1,4 TSI 4×4 110 kW/150 ks 6G

Ovaj popularni benzinski motor nudi nisku potrošnju goriva i ima odlične performanse u dugim i čestim putovanjima.

1,4 TSI 4×4 110 kW/150 ks DSG

Ovaj popularni benzinski motor nudi nisku potrošnju goriva i ima odlične performanse u dugim i čestim putovanjima.

2,0 TSI 4×4 132 kW/180 ks DSG

2,0 TDI CR DPF 110 kW/150 ks DSG

Ovaj popularni dizel motor nudi nisku potrošnju goriva i ima odlične performanse u dugim i čestim putovanjima.

2,0 TDI CR DPF 4×4 110 kW/150 ks 6G

Ovaj popularni dizel motor nudi nisku potrošnju goriva i ima odlične performanse u dugim i čestim putovanjima.

2,0 TDI CR DPF 4×4 110 kW/150 ks DSG

Ovaj popularni dizel motor nudi nisku potrošnju goriva i ima odlične performanse u dugim i čestim putovanjima.

2,0 TDI CR DPF 4×4 140 kW/190 ks DSG

Ovaj superiorni dizel motor izdvaja po svojoj izuzetnoj maloj potrošnji energije i visokim performansama pri čestim i dalekim putovanjima.

Uporedni predgled motora

Oprema

Specifikacije

Prostor za celu porodicu.

Više o tehničkim detaljima

Svi detalji koje ste tražili

KARAKTERISTIKE ŠKODA KODIAQ

Dimenzije vozila

Sigurnost

Speed Limiter

Kao što sugeriše ime, ova karakteristika ograničava maksimalnu brzinu vozila. Vozači mogu postaviti maksimalnu brzinu od 30 do 210 km / h i držati pažnju na putu. Za razliku od tempomata, koji održava definisanu brzinu, ograničivač brzine dozvoljava vozaču da putuje bilo kojom brzinom bez prekoračenja definisane vrednosti. Zbog sigurnosnih razloga, ova funkcija je privremeno onemoguc´ena tokom redukcije brzine (kada je pedala gasa potpuno pritisnuta).

Ostale sigurnosne funkcije

ŠKODA Superb Combi nudi beskompromisnu ??sigurnost. Osim gore opisanih sigurnosnih funkcija, sledec´e funkcije su dostupne kao standardne ili opcione za Superb Combi.

ABS sprečava blokiranje točkova prilikom iznenadnog kočenja ili kočenja na klizavim površinama.

Povec´avajuc´i pritisak kočenja, pomoc´ pri kočenju pomaže vozačima u situacijama kada je potrebno iznenadno kočenje. Ovo može znatno smanjiti potrebno rastojanje za zaustavljanje.

MSR izbegava dejstvo blokiranja vučnih točkova, koje se mogu javiti kada vozač usporava na glatkoj površini.

ASR garantuje glatko startovanje i ubrzanje bez proklizavanja točkova na klizavim površinama.

EDL poboljšava ubrzanje pri vožnji sa manje vuče na jednom od pogonskih točkova.

DS + pomaže vozaču u oštrim krivinama i osigurava da se vozilo ponaša na neutralan način u dinamičkim krivinama. Elektronska kontrola simulira prisustvo autofokusnog diferencijala za poboljšanje vuče i usmerava dinamiku u krivinama. Kao rezultat, vozilo savladava krivine čvršće i prirodnije nego ranije.

Elektronska kontrola pritiska u pneumaticima uvek vozača obaveštenja o pritisku u pneumaticima.

>Hill-Hold kontrola pomaže vozačima da se bezbedno penju uzbrdicama. Sistem se aktivira na nagibu od 5 stepeni ili više i garantuje sigurno pokretanje na kosini bez upotrebe parkirne kočnice. Sistem sprečava da se automobil pomera ili zaustavi.

Trepc´uc´a svetla kočnica smanjuju rizik od udara u zadnji deo, naročito kada se približavaju zagušenjima ili prilikom naglog kočenja u slučaju neočekivane prepreke.

Trakcija

Pogon na sva četiri točka

Novi ŠKODA Kodiaq dostupan je sa najnovijom verzijom električne spojnice sa više diskova. Postoje 4 različita motora (1.4 TSI / 110 kw - 150ks, 2.0 TSI / 132kw - 180ks, 2.0 TDI / 110 kw - 150ks i 2.0 TDI / 140 kw - 190ks) sa inovativnim pogonom na sva četiri točka, optimalan nivo sigurnosti i ekonomske potrošnje.
 
Raspodela obrtnog momenta na 4 točka je automatska i zavisi od voznog okruženja. Kontrolna jedinica izračunava idealan obrtni moment zadnje osovine. Podešavanja se vrše promenljivim pritiskom na diskovima kvačila.

Zelene tehnologije

Aktivna tehnologija cilindra (ACT)

Sastoji se od privremenog isključivanja drugog i trec´eg cilindra. U 2-cilindričnom režimu, motor radi efikasnije. U zavisnosti od načina vožnje, tehnologija može smanjiti potrošnju za više od 0,5 l / 100 km. ACT se aktivira u rasponu brzine motora između 1.400 i 4.000 obrtaja u minuti sa obrtnim momentom između 25 i 100 Nm i brzinom do 130 km / h.

Start-Stop sistem

Sistem Start-Stop sastoji se od isključivanja motora kad god nije neophodno održati rad, naročito korisne performanse u urbanim sredinama, značajno smanjujuc´i potrošnju goriva. Sistem Start-Stop se automatski aktivira kada se motor pokrec´e i može se pokrenuti ručno deaktivirati u bilo kom trenutku.

Sistema Start-Stop
Sistem Start-Stop
Oporavak energije kočenjem

Šta se događa kada se energija obnovi? Kinetička energija se pretvara u korisnu električnu energiju koja se čuva u bateriji ili se koristi u električnim sistemima. Tokom kočenja, alternator snabdeva električnom energijom uređaja i puni bateriju. Ovo štedi gorivo koje bi bilo potrebno za ove zadatke.

Recuperación de energía de frenada
Oporavak energije kočenjem
Eco mod (Izbor načina vožnje)

Jedan od režima koji nudi sistem za izbor načina vožnje je Eco: idealan način za vozače koji su osetljivi na životnu sredinu i koji prioritizuju ekonomičnu vožnju. Specifična karakteristika Eco moda je režim vožnje u automobilima sa DSG prenosom. Režim vožnje se koristi prilikom vožnje bez ulaska u nagla ubrzanja.

Preporuka o promeni brzine

Odabir odgovarajuc´eg odnosa pogona može uštedeti gorivo i povec´ati udobnost vožnje. Niže brzine motora rezultuju manjom potrošnjom goriva i tišim performansama motora. Simbol u gornjem desnom uglu ekrana potvrđuje pravilan izbor brzine prenosa ili preporučuje da je promenite povec´anjem ili smanjenjem.